Barometrul de consum cultural 2019

Dată lansare: 3 decembrie 2020

Descriere

Barometrul de consum cultural 2019. Experiența și practicile culturale de timp liber aduce în atenția cititorilor elementele și caracteristicile culturii ce se manifestă în spațiul public și non-public din perspectiva experienței sociale a publicului sau consumatorilor culturali.

În cadrul acestui volum dihotomia public-non public este exprimată prin formele ei de manifestare specifice, atent analizate de autori în două capitole separate iar o atenție deosebită a fost acordată consumului de massmedia și practicilor de vizitare turistică.

Metodologie

Studiul Barometrul de consum cultural 2019. Experiența și practicile culturale de timp liber se bazează pe un sondaj de opinie realizat de operatorul Institutul Român pentru Evaluare și Strategie în perioada 08.07.2019 – 29.08.2019 pe un eșantion național de 1236 de persoane cu vârste de 18 ani și peste. Marja teoretică de eroare la nivelul eșantionului a fost de +/-2,8% la un nivel de încredere de 95%.

© 2024, Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală

Rezultate