Interactiv
Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală
Consumul cultural non-public
În cadrul acestei secțiuni sunt prezentate principalele activități pe care respondenții le desfășoară în cadrul gospodăriei. Nivelul de consum cultural non-public este un indicator important care ne ajută să înțelegem interesele și preferințele de consum ale oamenilor. Rezultatele studiului de față sunt folositoare pentru stabilirea unor strategii și a unor direcții de promovare, în special din punctul de vedere al îmbunătățirii comunicării și al vizibilității instituțiilor publice de cultură în rândul populației din Gorj.
-
emisiuni culturale
muzică
frecvența
frecvența
pentru a viziona filme sau seriale
pentru a viziona emisiuni de divertisment
pentru știri
pentru a viziona emisiuni culturale
cărți (în general)
ziare pe format de hârtie
reviste pe format de hârtie
conexiune internet fixă (exemplu: pe computerul / laptopul personal)
conexiune de date mobilă (3G, 4G pe telefon, tabletă etc.)
computer (desktop PC)
laptop
televizor cu ecran normal
televizor cu ecran plat (LCD, plasmă, LED)
cablu TV
telefon inteligent (smartphone)
aparat foto digital